Sayın x,
Toplantı esnasısında kendi görüşümü belirtmek istedim, bu karşıt görüş oluşturmak maksatlı değil, işi daha iyi nasıl yapabiliriz görüşüydü. “Bu şirketin bir parçasıysanız” ifadenizi anlamamakla birlikte, kendi fikirlerimi sunabileceğimi düşünüyorum bu konuda yanılıyor muyum? Tabii ki ekip neye karar verirse ona uyum sağlarım, bu konuda bir şüpheniz olmasın.
İyi çalışmalar dilerim.
Yazardım