nisakoca Merhaba Kuzum 4 buçuk aylık gayet güzel emiyor ancak geceden taktığım bezde 1 kez çiş yapmış gibi görünüyor ve rengi sarı neden olabilir
arasbek nisakoca bizde 6.5 aylığız bİlmde çiş miktarımız azaldı ama maalesef kızım biberon kabul etmiyor anne sütü sadece napcm bilmiyorum sütüm azaldı
hakinhakin nisakoca son bir kaç gündür bende az çiş yapilmis bezle karşılaşıyorum. Süt yetmiyor mu demek bu? Ama.gun içinde cisli bez sayisi 5i buluyor.
sibelgoksu Benim kızım da öyle idi sütümün yetmediğini kabul ettim maalesef gece bi kere de mama verince durum düzeldi
nisakoca sibelgoksu ben sağdığımda 120-130 cc falan çıkıyor bu yeterli bir süt miktarı mı acaba ben de mama vermek istedim ama kabul etmiyor