7 aylık kızım şehir dışından ailemden uzakta yaşıyorum kayınvalidemler burada ama bir türlü bakamıyorlar tek başıma dışarı çıkıp bir hava almak istiyorum arkadaşlarımla görüşeyim istiyorum olmuyor çıktıktan 10-20 dk sonra ağlıyor durmuyor diye arıyorlar. Tamam kabule diyorum ağlamaya başladımı durması uzun sürüyor ama bende daraldım. Kendi anneme gittim mi bir şekilde susturabiliyor nefes alabiliyorum ama başka zamanlarda olmuyor. Anneye bağlılığı sizin ne zaman geçti ya da geçti mi 😂