Hamzaeda 5 aylık oğlum üşüttü galiba hem çok huysuz hemde burnu akıyor hapşırıyor bildiğiniz doğal tedaviler var mı hanımlar
gezgin_anne Hamzaeda aynı sıkıntı bende var biraz terlettim sırtına sıcak bezler koydum daha iyi bide 30 cc ıhlamur icirdim
Reyyan123_ Hamzaeda bizde 7aya girdik aynıyız sağlık ocağına götürdük küçük olduğu için ilaç vermeyim tuzlu su yapın burnuna dedi ıhlamur filan verdim bende nane kekik öyle yapıyorum
Cicekimftm Hamzaeda ben gecen hafta götürdüm daha bu şikayetlerle. Ihlamuru 4. Aydan sonra verebilirsin dedi doktor. 3.5 aylıktı benim bebeğim yinede az az verdim kaşıkla baya iyi geldi. Birde burnunu açık tutun sürekli
Hamzaeda gezgin_anne bebeğe özel ıhlamur falan oluyormu yoksa normal ıhlamuru içirsek sorun olurmu? İnternette bi bayandan gördüm oda sarımsağı rendeleyip zeytinyağıyla bekletin ayağının altına sürün yatmadan sabah bişeyi kalmaz yazıyordu
gezgin_anne Hamzaeda sarımsak denemedim ben aktarsan aldığım ıhlamuru veriyorum cnm bebeğe özel yok sanırım
Hamzaeda gezgin_anne denedim bakalım sarımsağı inşallah işe yarar teşekkür ederim sabahda ıhlamur içiriyim
Masal-2019 Hamzaeda ıhlamur verin birde burnunu sürekli açık tutun serum fizyolojik sıkın gerekirse aspirasyon yapın bizde o şekil atlattık çok şükür