gulpe Kızlar 4 gün oldu doğum yapalı doktor kesik atmadı bebiş çıkarken parçalamış onun için dikiş attı bugün sabahta ufak bir iplik düşmüş normal mi yoksa dikiş mi patlamış
Alparslansmother Benim ilk iliski gunum yirtilma cok fazla oldu cok kanadi kandan bayildim artik hastanede bir gece yattim banada dikiş attilar kendi kendine duscek dedi lavaboda ipler vardi dusuyo iste kendi kendine
gmz1991 gulpe benim de ilk hafta bikac ip düştü ben sandım ki iyileştiği için düşüyo. Meğerse dikiş açılmış. Bi kontrole gidin bence