nnoktaa Ben en başından beri sadece dışarı çıkarken takıyorum. Hatta çocuk olduktan sonra markete çocukla gidiyorsam takma gereksinimi duymuyorum 😅 Eşim de dışarı çıkarken takardı. Taşınma esnasında alyansı kayboldu yenisini de almadık. 7/24 takan arkadaşlar parmağınız sıkılmıyor mu ya 😅
amazontuba nnoktaa normal zamanlarda bekarken bile yüzük bakamayan insandım ama alyansımı takıyorum ya 🤗 hafif bol aldım ilk alyansımı sürekli oynardım filan öyle alıştım sanırım
momas nnoktaa hamilelikte bile çıkarmadım evlendiğimizden beri hatta çıkarmadım. Eskiden tektaş beştaşımı takardım ama evde falan olmuyor anca bayram seyran düğünde takıyorum onları. Ama eşimde bende hiç çıkarmadık🥰
ozge2661 nnoktaa alyans benim hassas noktam neden bilmiyorum ama kesinlikle çıkarmıyorum beni hiç de rahatsız etmiyor onsız kendimi çıplak hissediyorum 😂😂 zaten ince zarif bi şey hani kalında değil rahatsız etmiyor o yüzden . Eşimin de takmasını isterim bazen unutuyordu evden hızlı çıkarsa filan artık unutmuyor 😂😂😅 şimdi hamileyim biraz sıkıyor umarım doğurana kadar çok sıkmaz da hep takabilirim 😂😂 o dereceyim yani alyans konusunda bilmiyorum 🤷🏼♀️😂
mooomm01 nnoktaa ben çocuk olana kadar takıyordum eşim hiç takmadı o sevmiyor sadece nişanlıyken takıyordu arada :)
amazontuba nnoktaa ben de çok çıkardım oynarken bi de eşim 7/24takarken çıkarmak beni üzdü zamanla. Adamın alyans parmağında yamuldu hala onu takar değiştirmez🤣 benim 3.yüzük.zorladım kendimi sanırım öyle alıştırdım kendimi şimdi yüzüksüz boş hissediyorum
nnoktaa amazontuba demek ki eşten kaynaklı 😂 benimki takmayınca bana da tak demeyince takmaya gerek görmüyorum 😂😂😂
luna93 ozge2661 dogurduktan sonra tekrar takilir canim :))) hamilekikte kan dolasimini bozmayin derim :) nolacak sanki… can tasiyorsun guzelim… sen ve bebegin cok kiymetli, salla yuzugu
FtsCvlk nnoktaa olmuyor ki parmağıma yoksa sıkılmaz takardım😂😂😂 meğer bebekten önce ip gibiymişim. Şimdi halat gibi olmuşum
myavocado nnoktaa 7/24 takıyordum, eşim sürekli takmıyor ama dışarda takiyordu. gebelik ve sonrasi parmağıma olmuyor artık, tadilat da yaptıramadım henüz, takamiyorum bir süredir 😅
JollyBaby nnoktaa O kadar rahat tam parmağımıza göre almışız ki varlığını unutuyoruz eşimle ikimiz yok gibi bir şey. Ama bizimki ince zarif olanlardan kalın bence rahatsız eder. Ben cok alıştım ya takmayınca kendimi kötü hissediyorum seviyorum da takmayi. 😊
tahin nnoktaa ya valla son 1 senedir falan takmıyoruz birbirimizi de darlamıyoruz ben bazen kombinime uyarsa takıyorum 😂
sedadvc nnoktaa Nişanlandigimdan beri hiç çıkarmadım. Eşim de öyle. Alyans tak çıkar yapılması bize ters 😂🥰
haticekasikci nnoktaa Sözlendiğimden beri hep takıyordum taa ki hamileliğimin 6. ayına kadar 6. ayda ciddi anlamda ayaklarım ve parmaklarım şişmeye başladı yüzükte parmağıma oturmaya başlayınca çıkardım sonra da geri takamadım alıştım sanırım
26merve26 nnoktaa alyansa bi anlam yüklemiyorum hatta onu hayat memat meselesi yapanları garipsiyorum pandemi başından beri takmıyoruz sonra kilolar alındı verildi eller alıştı hiç aklıma bile gelmiyor sanırım pek takı sevmediğim içinde bu böyle eşimde bende takmıyoruz hali hazırda parmağımıza olan alyansımız yok zaten hatta geçen konuştuk ip gibi ince oluyor çok güzel duruyor falan diye dedi eşim sonra aman şu ikinci bebekte büyüsün bakarız dedik rahatsız etmesin bebeği diye 😂😂