semaxgms biberona alıştıkları için memeyi reddediyorlar genelde. Benimki 4 aylık memeyi reddetmeye başladı. O emmedikçe otomatik olarak süt de azalıyor. Sürekli sağarak vermek de çok yorucu. Büyük kızıma hiç biberon vermemiştim. O sorunsuz emdi. Ama meme bağımlılığı da ayrı zor. Uykuları çok kötü oluyor. Tek bir doğru yok malesef😕