Kızlar merhaba. 17 aylık kızım var ek gıda başından beri eline verdiğim meyve, ekmek taneli yemeklerin bazılarını ve aklıma gelmeyen bir öok şeyi çiğneyip ağzından geri atıyor yutmuyor sadece suyunu emmiş oluyo sırf bu yüzden kilo da alamadığını düşünüyorum. 17 aylık 10 kilo bana az geldi. Sizlerin de bebeklerinde böyle yutmama sorunu oldu mu neler denediniz nasıl verdiniz ?