BrcmRsm Kızlar merhaba, kızım doğduğundan beri altını pamukla temizliyorum şuan 3,5 aylık ne zaman pamuktan ıslak mendile geçmeliyiz ? Sizler ne zaman yaptınız ? :)
Arasbaby18 BrcmRsm temiz su varken neden islak mendil kullanmayi tercih ediyorsun? Bnm oglum 15 aylik yuzune bile islak mendil surmedim surmem surekli yikarim ilik suyla altini ohh tertemiz olur islak mendile alistirma bnce her altigini degistirdiginde ilik suyla banyoda yika oh miss:)
Ikrazumra19 BrcmRsm ben dogdugundan beri islak mendil kullaniyorum yenidogan olanini bir zararini gormedim 19 aylik suan tercih meselesi bu durum aslinda
Sefr BrcmRsm bebeğim 1 haftalık ıslak mendil kullanıyorum E bebeğin kendi markası 😊 memnunum pişik olmadı gayet güzel marka . Kokusuz yeni doğanlar için
gezgin_anne BrcmRsm Ben doğduğundan beri kullanıyorum ama ıslak mendili önce yıkıyorum iyice kokusu falan gidiyor kavanoza doldurup ordan kullanıyorum iyi oluyor
Merveyavuzktm Arasbaby18 eleştirmek Ya da kötü niyetle yazmıyorum ama dışarda nasıl yapıyorsunuz sadece merak ettim :) pamuk ve su mu kullanıyorsunuz o zaman ?
hunilimomm BrcmRsm doğduğundan beri ıslak.mendil kullanıyorum altını sürekli alıyorum kaka cis bekletmiyorum hiç pişik olmadı her kaka da pişik önleyici krem sürüyorum tercih meselesi
Zeynosmom BrcmRsm ben evde su pamuk kullanıyorum dışarı çıktığımda katkısız olan ıslak mendillerden kullanıyorum. Büyüyene kadar da böyle devam etmeyi düşünüyorum
Sum87 Bende yenidoğan içinde birşey olmayan ıslak mendilden kullanıyorum geçen makyajımı silmek için kullanayım dedim ve resmen cildimi yaktı bebeklerin devamlı pişik olmasıda ondan sanırım bemce en iyisi pamuk 👍
elizinannesi-19 BrcmRsm bende pamukla siliyorum altını doğduğundan beri. Şuan 2 ay 10 günlük hava geçirmeyen kutu ayarladım pamuğu ıslayıp koyuyorum içine hiç kurumuyo hep nemli kaliyo. Evdeyken peteğin üstüne koyuyorum dışarı çıkarken de kutuyu yanıma alıyorum. Gittiği yere kadar kullanıcam pamuğu daha sağlıklı mis gibi. Tabi ıslak mendil kullananlara da saygım var tercih meselesi
IrmakAliKerim elizinannesi-19 canım pamuğu o şekilde ıslak bekletmek bakteri üretiyo bilgin olsun kullanacağın zaman ıslat kullan sana tavsiyem
elizinannesi-19 IrmakAliKerim aaa bilmiyodum kullananlar hep bu şekilde yapıyo ama yanlış yapıyormuşuz demek ki. Teşekkür ederim tavsiyen için 😊
Sin21 BrcmRsm hiç pamuk kullanmadım hep ıslak mendil pişik falan da olmadı tercih meselesi bu ister kullanın ister pamukla devaö edin
Deletedmom388 BrcmRsm unibaby yenidoğanla başladık doğduğunda, 2-3 aydır da unibaby soft kullanıyorum,6aylık olacak kızım..yani siz ne zaman isterseniz o zaman☺️ Ben ıslak mendil tercih ettim hep
Ates_mami BrcmRsm 3 yaşında hala pamukla. Kakasını yaptığında duşa. Pamuk’la temizlenmiyor çünkü. Dışardayken mecbur kalınca ıslak mendil.