İyi geceler kızlar kızım 2 yaşına iki ay kala felan bezi bıraktı kendi istemiyordu asla şuan 2.5 yaşında tam ve hala çiş konusunu oturtmuş değiliz bazen bütün gün altına kaçırmıyor bazen uyandığından yatana kadar sadece altına yapıyor ben artık bıktım bin kere konuşuyorum yok inatla yapıyor resmen bi yere giderken 100 defa düşünüyorum gitmek istemiyorum artık uykularda bez yok gece tuvaletede kalkmıyor şuana kadar hiç altını ıslatmadı öğlenleride aynı ama uyku dışında çok var son iki gündür bezi geri takmayı bile düşündüm bana ne önerebilirsiniz ağlıcam artık o kadar bunaldım