Oğlum 20 aylık yavaş yavaş bezi bıraktırmak istiyorum. Klozet üzerine koyulan basamaklı lazimliklardan aldık ara sira yapiyor. Ama düzenli bir eğitime başlamadım. Tuvalet eğitimine başlamak istememdeki en önemli faktör oğlumun çişini ve kakasını yaptığında gelip bana söylemesi oldu. Özellikle kaka da anne kaka diye haber veriyor. Ben de 1,5 yasinda öğrenmişim muhtemelen oglum da hazırdır gibi geliyor. Bide oglum yurumeyi cok seviyor uzun uzun yuruyusler yapiyoruz merdiven inip cikiyor bolca kaslarinin da guclenmis olabilecegini umuyorum.Ama bu sürece başlayıp bırakmak istemiyorum sizin tavsiyelerinize ihtiyacim var güzel anneler.😇🌸