Derya_58 20.ayda birden acildi benim kiz. Simdi 29ayini geciyo, sabah gözüyle bir ceneside aciliyo, tee gece yatasiya 🤦 kizim azcik sus 2dakkalik deyince bu sefer sarki soyleyip dans etmeye basliyo😄e kizim hani suscaktin ya diyince anne sustum ya sarki söylüyorum iste, bu konusmak sayilmazki diyo bide zilli🤣 evet anneler icten ice bi problemi varsa hisseder zaten. alıcı dili yüksek olabilir, takipli cocuk doktoru bi sorun gormediyse. Bardaga su doldururken bile bak simdi ben susadim, su icmem lazim, hadi surahiyi alalim ve bardaga su dolduralim, ben i wbileyim. Hoop sürahii burdaymis, aa bardak nerde acaba ah iste burdaymis, hadi dolduralim, şııırrr bak suyun sesine, nasil doldu bardak hadi sen söyle bakalim diye konusmaya tesvik edin vs. Attiginiz adimi, yaptiginiz yemegin sıralamasını, herseyi tane tane yansıma seslerle pekistirerek anlatın. Basit şarkıları söyleyin, küçük kopek hav hav hav dermiş, kedi miyav miyav miyav diye hayvan seslerini şarkılaştırarak söyleyin.