NANANA canım bize bunları hissettiren kesinlikle sosyal medya. Lütfen rahatla ben annemin benimle oyun oynadığını bile hatırlamıyorum varsada öyle bişey, varsa yoksa temizlik, yemek, ev işleri yani… bizi de sokağa salarlardı ve büyüdük. Şimdi tek dezavantajımız yalnızlık. Kimse yok çocuk sosyalleşmiyor bizimle konuşuyor bizimle oynuyor. Sosyalleşse desen bi ton para oyun evine götür, kreşe götür. Sosyal medya da her şey ballık gülistanlık. Özlem öz bilmem özden, yağmur , tuğçe gına geldi bana onlardan evleri mükemmel bakımları tam çocukları süper.. bizde sanıyoruz ki biz eksiğiz arka planda kim bilir görünmeyen neler var. Eksik felan değilsin bende değilim kimse değil çocuğumla oturup oynuyor musun? İhtiyacını karşılıyor musun? Tamam 👍🏻 inan yavrularımızın sevgiden biraz ilgiden başka istedikleri yok biz çok baskı yapıyoruz kendimize ama bizde insanız ve mükemmel değiliz 🙏