13 aylığız her gece 10.30 da yatıp sabah 9 da kalkan çocuk 1.haftayı aşkındır gecenin bi saati uyanıp uyumamak için direnerek ağlıyor. Diş olsa elini ağzına götürürmez mi ,daha fazla huysuz olup acıyla ağlamaz mı? Ben anlamıyorum. Oturup gündüz olmuş gibi oyun oynuyoruz. Yatırmayı deneyince kıyameti koparıyor. Böyle 5 saat direniyor en sonunda uyuyor. Bütün gece uykuları kuş uykusu adeta. Artık çok yıprandım. Ne yaptıysam da düzeltemedim. Uykusuzluk beni mental olarak daha da yıpratıyor. Ne sabrim kaldı ne enerjim