Merhaba anneler 2 aylık bebeğim var başta 40 I Çıkana kadar doktor hariç bir yere çıkmadık artık aşırı bunaldım ben de 2 aylık olduk haftada ya da 10 Güne bir kayınvalideme gidiyorum onlara gittiğimiz gün öyle huzursuz öyle ağlama krizleri oluyor ki aşırı üzülüyorum bu duruma sanırım eve ve bana aşırı bağlandı kimseye gitmek istemiyor bi ara dışarı çıkalım gezelim dedik ama cesaret edemedik insan içine çıkmaya inanın bu huysuzluktan ne bir yere adım atabiliyorum ne gidince birşey anlıyorum apar topar geri geliyoruz eve dışarıya alışması için önerileriniz var mı 😔😔