emdikten sonra bi 20-30dk kucakta tutmak işe yarıyor. benim sütüm çok değildi ama tazyikli geliyordu. o da kusturuyordu. doktor memeyi 10-15cc sağ öyle emzir demişti. bence işe yaradı.
ama işte kucakta tutma olayını yapmazsan kusma oluyor. 4. aya giriyoruz inşallah geçer