moomya bebeğim ateşlendi ve doktora götürdüm boğaz enfeksiyonu var dedi antibiyotik verdi ama korkuyorum mama + anne sütü devam ediyoruz başına gelen var mı tecrübelerinizden öğrenebilir miyim
anneann moomya bol bol sıvı tuketsin ( meme mama gibi) ve burnunu asla tıkalı tutmayın ilacını da saati saatine verin Allah’ın izniyle hiç birşeyi kalmaz bir haftaya toplarlar ve sırtında asla ter soğutmayin
omgmiray moomya 2 aylık boğazında apse olmuş augumentşn veriyorum bir hafta oldu sadece çok uykulu az beslendi kilo alamadı ama huzursuz değil genel olarak emzirirken verdim enjektörle pek anlamadı korkmayın geçiriyor
Lilysa moomya benim bebeğim enfeksiyonlu doğdu anne karninda kaka yaptığı için. Doğar doğmaz antibiyotik tedavisi uygulandı. Doktor gerekli gördüyse kullanın ilacı ama bol bol da emzirin. Burnunu da sık sık temizlemeyi ihmal etmeyin
alerjikbebekannesi12 moomya kullanın bnce dahada ilerlemeden, sonra bronşite ceviriyo o daha kotu Probiyotik kullanırsınız antibiyotik sonrasında toksinleri atar vücuttan
moomya alerjikbebekannesi12 kullanıyorum bakalım inşallah kısa sürede toparlar başka bir şeye çevirmeden :(
lazzz61 Benimde çocuğum ateşi çıktı d hastanesine götürdüm boğazı kızarmış dedi antibiyotik yazdı ben kullanmak istemedim kendi doktoruna götürdüm meğer influenza olmuş çocuğum 1 hafta farklı ilaç ile devam ettim atlattı hemen
moomya lazzz61 farklı ilaç olarak antibiyotik mi kullandınız yoksa doktorunuz antibiyotik kullandırmadı mı
lazzz61 moomya antibiyotik kullandırmadı farklı bir ilaç verdi birde ateş düşürüvü dolven verdi bir hafta kullandı
lamiakus moomya enfeksiyon durumunda 3 aydan küçük bebekleri direk yatırıyolarda o yüzden antiniyotik vermesine şaşırdım. Ama gerek görmedi demekki
keremmaras Kızlar benimde bebegım 8 aylık 2 haftadır gecmedı bu hastalık antıbıyotık buhar kullanıyorum ama çok kötü öksurutoe öksürüğü ne gecırır acil yardımcı olurmusunuz