Merhaba, hamilelikte ayaklarim cok sistigi icin tirnak batmasi oldu malesef. Git gide kötülesti ve eti kesmeleri gerekiyo ya narkozla yada lokal anestezi secmem gerekiyor. Bebegimi lokal Anestezi ve narkozdan sonra devam emzirebilecegimi söylüyor doktor. Ama ben yinede tereddüt ediyorum bi sakincasi olmazmi diye. Siz ne diyosunuz? Tesekkür ederim simdiden cevaplar icin.