Kızlar bebeğim 1 yaşında artık anne yanı beşiğine sığmıyor
Bizim yanımızda ortamızda çok yatsın istedim bi kaç gün denedik ancak kendisi çok huzursu oluyor ve çok uyanıyor normalde beşiktede 2 saate bir uyanıyor süt içmek için zaten bi türlü kesemedim beslenmeyi azaltamadom bilee neyseee
Tek seçenek odayı ayırmak hemen yan odamız onun odası ve büyük beşiği var rahata yatar orda sıkışmadan ama çok sık uyanıyor cesaret edemiyorum.
Siz nasıl yaptınız?