evin34 Merhabalar bu şurubu gastroenteroloji doktoru oğluma verdi ama kullanıp kullanmamak arasındayım. Alerji şurubu yan etkisi iştah açıyormuş 4 yaş için kullanan arkadaşlar gerçekten faydası var mı?
beyzzsenturkk_ evin34 annem yeğenime kullanıyor yıllardır iştahını açıyor ama bıraktığı an eskisi gibi oluyor iştahı açıldığında kilo alıyor bıraktığında tekrar zayıflıyor
prensprenses210_ evin34 bende aldım uyku yapıyor iştah açıyor Benim kızımda cok zayıf üstelik raporlu mamaya başladı ama onuda zorla içiyor yemeyen çocuk cok Zor
Baybyuras Ben 15 yaşımda kullandım iştah açıyomuş diye evet çıdden açıktırıyodu içince ama ben çok zayıftım o zamanlar hala zayıfım çünki bi süreden sonra etkili olmamaya başladı
beyzzsenturkk_ evin34 5 yasında. duruma göre veriyor iştahsız olduğu zaman 2-3 gün üst üste kullanıyor sonra ara veriyor o şekilde yaklaşık 2 yıldır kullanıyor diğer türlü yemek yemiyor yaşıtlarından çok zayıf kalıyor neredeyse her gün hasta bağışıklığı çok düşük aşırı yemek seçiyor
evin34 prensprenses210_ kaç yaşında benim oğlumada mama verdiler evet içmıyor gerçekten de öyle zor şurup iyi geliyor mu
beyzzsenturkk_ evin34 evet doktor yazdı ayrıca kurt ilacı da yazdı sık sık hasta oluyor yediği yaramıyor diye kurt varmıs bagırsaklarında ikisini birlikte kullanınca güzel kilo alıyo
prensprenses210_ evin34 valla şurup verdigim gun biraz yiyor ama yine cok seviyor sevdigi olunca yiyor