cikolatakarma_ siz ben olabilir misiniz 😂 bende aynı şekilde kolik bir oğlum vardı hiç uyumazdı. Uykusuzluk, gaz sancıları herşeyi dibine kadar yaşadık. Bebeğim 6 aylık olunca birden kardeşi olsun arkadaş olsunlar diye ikinci çocuk düşünmeye başladım taki ilk diş sancılarıyla birlikte grip olmasıyla o düşünceden birden uzaklaştım ama o sırada tek denemeyle hamile kalmışım 🥰 şuan oğlum 10 aylık, 14 haftalık hamileyim. Pişman değilim zor ama herşeyin daha güzel olacağına inanıyorum. Kıskançlım duygusunu daha tam öğrenmeden kardeşini zaten sahiplenmiş olacak. Öyle bir düşünceniz varsa vazgeçmeden cesaret edip hemen yapın 😂