Bebeğim 26 aylık ve dişlerinde siyah nokta nokta lekeler var. Çürük olmaması için bugün diş doktoruna götürdük. Demir ilacından olduğunu ve ileride çürük olmayacağını söyledi. Fırçalayın düzelir dedi. Bu durumu yaşayan var mı? Çürük olur diye çok korkuyorum 😢