Merhaba benim de kız kardeşimde vardı zamanla geçti bizde çok bu durumu sıkıntı ettik online terapi aldı bir kaç ders onun etkisi oldu mu bilmiyorum ama başka birilerine illaki olur özelikle okula başlayınca çocuklar için bu durum çok kötü oluyor diğer çocuklar çok acımasız bir şekilde taklidini yapıyor bence de terapi almak en güzeli belki de zamanla geçer bilemiyorum tabi.kardesiminde bazen artıp bazen çok fazla azaliyirdu.o takıldığında çok geriliyorduk biz düzeltmemek için kendimizi zor tutuyorduk.hocasi bunu kabulle başlattı bir kaç alıştırma ders falan veriyordu biz tabi dersleri düzenli yaptiramiyirduk ama bize fikir veriyordu yol gösteriyordu söyle konuşun şöyle davranın diye