Sezaryen doğum yapalı tam 60 gün oldu ilk bir haftanın sonundan beri lekelenmem devam ediyor günlük ped kullanıyorum günde bir defa 2 bazen 3 madeni para büyüklüğünde kahverengi leke geliyor bu kadar uzun süre lekelenme yasayan oldu mu acaba normal mi?