Öncelikle çok geçmiş olsun ben 21 kasımda doğum yaptım 10 ocakta anal fissür ameliyatı oldum .Baya büyükmüş yırtık ve kronikleşmiş .Benim sürecimde öyle hem piskolojik hem bedenen çok yormuştu beni lavaboya çıkmak istemiyodum o bıçak keser gibi ağrıdan ve sonrası zonklama ağrı mahvetmişti beni bebeğimi oturup emziremiyodum bile hergün ağlıyodum çok kötü bi durum .Ameliyatımı spinal anesteziyle yaptılar beyaz kası kesiyo sadece doktor yırtığa mudahale etmiyo o kas kasılmadığı için iyileşmeye başlıyo benim iyileşme sürecim hala devam ediyo lavaboya rahat çıkıyorum artık ,ağrım oluyo ama asla eskisi gibi değil lavabodan sonrada biraz ağrı devam ediyo ama zonklaması yok .15-20 dk sürüyo ameliyat bigün hastanede kalınıyo ben akşamında çıkmıştım emzirdiğim için sadece parol flk takmışlardı eve gidip kendim serum taktırmıştım çünkü anestezi etkisi gidince biraz ağrı oluyo makat bölgesinede tampon yerleştiriyolar 2-3 saat sonra çıkıyo o .Kontrole gittiğimde bi krem verdi şimdi onu kullanıyorum 3,5 ay da tamamen toparlanırsın dedi bakalım ben şuan ki halime bile şükrediyorum