Kızlar bu 6 ay bnm içim çok çok kötü geçti yemin ederim 4 ay atağı yanında hiçbişet kızım asla gümdüz uyumuho ne yapcam saşırdım geceleri de iki saate bir uyanıyor o kadar yoruldum ki artık gücüm kalmadı bi yandan ek gıda bş yandan ev işleri iftar hazırlığı derken ben de kafa kalmadı