hifa0302 doğduğundan beri çıplak geziyor. gerçekten de öyle ama kırkı çıktığı an soydum çocuğu bir de ocakta doğdu siz düşünün. soğuğa dirençli bağışıklığı güçlü ve bu duruma alıştı artık sıcak yerlerde hasta oluyor sıcağa gelemiyor aynı ben😄 ben nasıl giyinirsem onu da öyle giydiriyorum hala. tişört giydiysem en kötü uzun kollu ince bi badi giydiriyorum hava kötüyse kendim sweat giymişsem ona sweat+ yelek giydiriyorum benimle hemen hemen aynı giyiniyor. hiç nezle grip gibi bir hastalık yaşamadık hemde hiç. balgam ve öksürüğün nedeni önemli. kızım 2 aylıktı öksürük krizleri yaşadığında ben 1 yaşında ilerlemiş bir şekilde bronşit olduğunu öğrendim. öncesinde hep grip diye geçiştiriyordu doktorlar detaylı testler sonrasında toz, tüy, yün, deterjan ve parfüm benzeri kokular, rutubet gibi etkenlerin onu tıkadığını öğrendim. evimde ki halıları kaldırdım yanında süpürge açmayı bıraktım evi günlük detaylıca havalandırdım yaz kış ve onun olmadığı yerde kıyafet kuruttum. yaklaşık 1 seneye yakındır asla hasta olmadı. şu an 26 aylık dediğim gibi basit bir öksürük olarak görmeyin öksürüğünü tetikleyen şeyleri bulun ve yok edin. kat kat lahana gibi değil az ve öz giydirin.