Tam bir memekolik bebek nasıl sonlandırıcam bilmiyorum 19 aylık ama sabredemiyorum artık geceleri uyumak istiyorum emzirme işlemi beni aşırı yorgun halsiz yapıyor kademeli olarak bırakmak imkansız ve hiç bir şey yediremiyorum acaba emzirmeyi sonlandırdığımda yiyecek mi süt de baya az zaten 😔 pişmanlık yaşamaktan korkuyorum biran önce de bitsin istiyorum aşırı gelgitteym 😔