Postlara yorum yazıyorum göndere bastığımda bir şeyler ters gitti yazıyor tekrar gönderiyorum bu sefer hızlı gidiyorsun bi kaç saniye bekle yazıyor yine göndere basınca bu sefer iki defa yorumum düşüyor neden acaba yardımcı olabilir misiniz rica etsem. Birde bazen yorumuma birden fazla kişi cevap verince sadece bir kişinin bildirimi geliyor diğerlerini ancak yorumuma bakarsam görüyorum.Nasıl düzeltebilirim