Kızlar bebeğim 3 ay 5 günlük ½ gündür huysuz derdini anlamıyorum bi türlü. Elleri sürekli ağzında aç olmadığını biliyorum o yüzden aklıma diş geldi. Normalde ağzı yanağıma elime denk gelse emmeye çalışırdı bu sefer serçe parmağımın bükülen yeri yani tırnak kısmını değil de orta kısmını ağzına doğru soktum ve emmedi ısırdı. Defalarca hemde yani asla emme yok ful ısırıyor. Acaba diş belirtisi mi? bu ek olarak da ½ gündür kısa aralıkla meme reddi yaşıyoruz