4807 Sabah kalkış öğlen uykusuna yatıs ve kaç saat gündüz uykusu yapıyor ? Gece uykusuna kaçta yatıyor ? 21.30 dan once mumkun değil uyumuyor artık bazen 22.00 bazen 23.00 onun için saglıksız oldugu dusunuyorum. Gece 20.30 da yatırırdım bu zamana kadar ama bozuldu uykuları
3kedili2bebekli 4807 sabah 8 de kalkış öğlen 12.30-13.00 arası uyuyorlar 1-2 saat değişiyor akşam da 19.30 da gece uykusuna geçiyoruz yeni dustuk tek uykuya
aysebb 4807 Tam 17 aylık kızım yeni doldurduk. Sabah 7-8 arası kalkıyor 12.30 gibi uyuyor 1,5 saat uyur genelde. Akşamda 21.00 de geceye geçer. 2 aydır tek uyku yapıyor
Nurrelaam 4807 7 de kalkarsa 2 uyku yapıyor ama 8.30-9 gibi kalkarsa 2 de uyur 4 te kalkar akşam 21.30 da uyur ama dalana kadar döner döner aralarda uyanır gece sürekli döner mırıldanır öyle
kirazmevsimi_ 3kedili2bebekli ya masallah🧿 kac aylıklar sizinkiler baya erken uyuyorlar ama 8de kalkmalarıda cok iyimiş.
3kedili2bebekli kirazmevsimi_ 16.5 aylıklar evet yazın 20.30 kışın 19.30 güneş ışığına göre hareket ediyorlar sanırım 😂 8 de de kalkmazlar aslında 9 u bulur ama ben kaldırıyorum düzenleri sasmasin diye
4807 3kedili2bebekli maşallah Gece uykuları nasıl sık kalkıyorlar mı ? Gündüz 3 saat uyur benimki bıraksam ama gece uykusunu biraz öne cekmek için 2 saat olunca kaldırıyorum yinede 21.30 dan once uyumuyor 1 saat gündüz uykusu yaptırsamda cok huzursuz oluyo uykusunu alamıyor bencede 1 saat az
3kedili2bebekli 4807 1 saat çok az ama 1.5 saat iyi uyuması için acaba öğlen uykusunu mu geç uyuyor, hayır kızım hiç kalkmaz oğlum da 1 veya 2 kere su içmeye kalkar duruma göre eğer biz ses yaptıysak evde uyanır uyanmisken su içer yoksa 1 kere kalkar gece yarısı
3kedili2bebekli 4807 biraz geç ondan geç uyuyor 15.00 da kalkmis olması lazim bunun icin 12.30 13.00 civarı uyumasi lazım sabah 7.30-8 gibi kalkarsa ancak oturur gibi
4807 3kedili2bebekli sabah 9 da zorla kaldırıyorum ana sıkıntı bu sanırım değil mi ? Yarın sabah 8 de kaldırmayı denicem
3kedili2bebekli 4807 evet ama bir anda 8 de kalkmak istemezse önce 8.30 deneyin öğlen uykusunu da yarım saat öne çekin akşamı da 2 gün böyle yapıp sonraki gün 8 de kaldırın daha kolay olmuş olur
4807 3kedili2bebekli 8.45 de kaldırdım onun bile faydası oldu 8.30 bana suan yeterli gelecek biraz faha buyuyunca 7-7.30 ları denerim aerık
4807 Nurrelaam 4 de kalkarsa bana gecmiş olsun :) ama erken kaldırarak biraz faydasını gördüm birde 2 uyku yapıyo demişsiniz 17 aylık mı
3kedili2bebekli 4807 8 bana da ideal geliyor akşam 8 de yattıkları zaman çok müthiş bir saat sabahda 8 de kalktiklari zaman bana çok uyuyor 7.30 da kalkip kahvaltı hazırlıyorum şahane oluyor