Bsrpnr bence evde kendiniz geçirmeye çalışmak yerine doktora bir görünün. Bende de aynı şekilde çok az bir boğaz ağrısı vardı, doktora gittim antibiyotiklikmiş, süte geçmeyen bir antibiyotik ve bebeğe bulaşmasını engellemek için boğaz spreyi vermişti, bir de hergün hem bebeği yıkamamı hem de kendim yıkanmamı söylemişti. Kötüleşmeden toparlanmıştım. Evde yapılabilecek en iyi hastalık savar bence “kaynar”. İnternetten malzemelerine bir bakın çeşitli baharatlar var, anında ter attırıp ayağa dikiyor insanı, aynı zamanda lohusa içeceği süt de yapıyor. Çok geçmiş olsun