kocamer Merhaba annelerim bebeğim bana hep bağlıydı ama uzun bir süredir asla gözünün önünden ayrılmama tahammülü yok bu süreci yaşatan sağlıklı atlatan. Annelerimin tavsiyeleri ve hikayelerini dinlemeye açığım 😊 Yalnız olmağımı söyleyin 🙏
ollaluna7 kocamer 18 ay 7 günden bildiriyorum yapışık yaşıyoruz iki dk odadan ayrılayım hemen anne anne diye bağırıyor beni aramaya başlıyor göremezse ağlıyor kucağımdan kimseye de gitmiyor ama olsun biz böyle mutluyuz oğlumla😊
kahvekolik_ Merhaba, kizim yaklasik 1,5 yasinda ve ayni durumu yasiyoruz. Nereye gitsem pesimden geliyor, beni gormeyince tedirgin huysuzlasiyo 🫠