serhura1994 şu konuşma şeklinize bakılırsa benim neyden rahatsızlık duyduğumu anlamanız mümkün değil zaten. Benim oğlumun yüzünü ısırdı başka bir çocuk bi
1 ay iyileşemedi, çimdikler vurmalar tükürmeler.. Merak etmeyin bende yaşadım aynı şeyleri, fakat karşı tarafla empati yapabiliyorum, bu çocuklar daha 2.5, 3 yaşında doğruyu yanlışı sabaha kadar anlatalım sizce hemen öğrenecekler mi? Kim ister çocuğunun böyle olmasını, kaldi ki ben terapiste de götürüp düzelmesi için destek alıyorum. Evet doğru olan çocuğumu kreşten almak, alıcam da zaten ama çocuğum böyle diye kimse benimle bu uslüpla konuşamaz hele ki bir eğitimci. Umarım başınıza gelmez de siz de sitem etmezsiniz