Doğumdan sonraki ay reglim geldi doktor hap yazdı 2 seferde kullanmaya başladım 1 hafta sonra kanamam geldi yine ve 3 haftadır devam ediyor yine bugün son hapı içeceğim ve yarın da normal regl olarak devam etmem lazım 7 gün ara veriliyor ya normal mi acaba bu kanama bu kadar uzun sürermi hapa alışma süresi