Huma_kus34 benim kızım kreşe gidiyor 4 yaşında. havalar da ısındı hep bahçedeler. Onun da kokuyor 😁 kışın da kalın kazak giyince kokardı. Şimdi kendisi de fark ediyor üstünü değiştirirken ööff çok kötü kokuyorum diyor 😂 normal yani artık bebek değiller. İnce giydirin zaten sık banyo yapar havalar ısınıyor. Büyük kızım 9 yaşında o da hiç kokmaz bu arada, biraz yapı bence.