Oğlum 22 buçuk aylıktı, sütün artık acı olduğunu, isterse denemesini söyledim. O arada hemen sabır taşını ıslatıp sürdüm. Kokusundan ağzına bile almadı. Ve bir daha istemedi. Gündüz kolay oldu diye düşündüm. Gece işin korkuyordum. Ama ilk geceden itibaren hiç uyanmadı. Bende uyandırıp, ya da uyansa bile süt vb vermeyi düşünmedim. Çünkü bu defa uyanıp süt isteyecekti. Sabır taşıyla çok rahat atlattık biz