eliiifogz kamera 👌🏼 biz telsiz kullanıyoruz keşke kamera alsaydım dedim defalarca, en basitinden bazen iki hareket ediyor sonra uykuya devam ediyor telsizde bunu anlayamadığın için koştur koştır odaya gidiyosun bişey mi oldu diye, veya hasta olduğunda kustu mu etti mi insanın aklı kalıyor sürekli gidip kontrol etme ihtiyacı hissediyor. Bu gibi sebeplerden kamera alınmalı diye düşünüyorum