Bizim de sarılık değeri biraz vardı o yüzden en geç 2 saatte bir emziriyordum ama geceleri bu çünkü uyuyordu bebeğim, gündüzleri ne zaman isterse veriyordum 2 saati geçirmiyodum sarılık uyutabiliyo çünkü. Bence emme süresi de bebeğe bağlı ya mesela benim bebeğim emip doyardı ve bırakırdı öyle memede durayım demezdi bir de sütüm hep memede vardı doluydu yani o yüzden de süre kısalıyodu ama kimi bebek orda durmayı sever. bazen 10 dk bazen 5 dk bazen 20 değişirdi, o yüzden bebeğinize göre hareket edin bence durmak isterse de dursun alışssın nolcak. ama bol bol emzirin sarılıkta tek yapılan bu