nilinannesiiiiiii canım çok şanslısın ki Bi sorunun çıkmamış bence stres yapma hiç zamanını bekle stres çok etkiliyor. Bende ileri de istiyorum ikinciyi ama polikistik over olduğu için çok karamsarım olmaz diye ilki de tedaviyle olmuştu 😏 herşeyin vakti zamanı vardır kızımda tedavi görürken bunu çok acı Bi şekilde öğrendim ama çok şükür oldu yani 💖 allahım hayırlı zamanda hayırlı evlat nasip etsin isteyen herkese içinde bana da 💜