adenalya Kızlar yeşil kabak rafımı yapıyorum. Bugün sebzelerle karıştırıp verdim. Yedi baya. Yarın nasıl yapsam? Aklıma bir tarif gelmiyor 🥹
leylaeerenn adenalya ben yeşil kabağın sütlü çorbasını yapıyorum üzerine dereotu mis gibi yiyor oğlum ama 1.5 yaşında senin bebişin de yer belki ☺️
iremre44 adenalya ben çorba yapıyorum çok güzel oluyor 1 soğan 1 patates 1 kabak az zeytinyağında çevir üstüne su kaynat patatss yumuşayınca blendar gene üstüne zeytinyağında baharat yak en son dereotu misss
adenalya iremre44 leylaeerenn Kızlar bebeişim 7 aylık 🥹 İlk tadımı yazmayı unutmuşum. Bu tarifler bize olur mu?
Unicorn67 adenalya bence siz sade verin zaten tadım henüz boşuna uğraşmış olursunuz tadimlar bitince bol bol çorba yaparsiniz 😂