duruzehrak bence hiç korkamnıza gerek yok 3 ay oldu takılalı biraz adet düzensizligi oluyor ama doktor normal dedi ben 6 sene kullandım memnundum yani kendinizi kasmanıza gerek yok şipşak bitiyor dogum sancısı cekmemek için sezeryan istedim düşünün yani o kadar acılı bi işlem degil