Bir sorunum var ve bunla başa çıkmaya çalışmaktan kimi zaman yoruluyorum 7 aylık bir kızım var emziriyorum. Bir gün evde yalnızken aniden ayağa kalkamama aşırı güçsüzlük ayakta duramama gibi bir sorun yaşadm ve hemen eşimi aradım işten geldi. Ama ben o günden sonra psikolojik olarak asla düzelemedm gene bişey olcak mı bana bişey olsa o anda kimseyi arayamasam bebeğim ne olacak bı düşüncelerin içinde kaybolurken halsizliğim bacaklarımda güçsüzlük vs devam etti. Magnezyum kullanmaya başladım o iyi geldi ama psikolojimi toparlayamıyorum evde yalnız kaldığımda oluyor hepı kötü olacağım düşüncesi geliyor anlık ateş basması yaşıyorum sanki kendimi salsam bayılacakmışım gibi tüm bunların başında bebeğimi düşünüyorum korkuyorum. İyiym diyorum sürekli iyiyim bişey yok kafayı dağıtmaya çalışıyorum kızımşa oynuyorum ama bir an boşlukta o his gene geliyor nen kovalıyorum o geliyor ve tüm gün bununla mücadele ediyorum. Eşim evdeyken sıkıntı yok eşim yoksa annem geliyor bişeyim yok ama onlar gidince ben gene aynı.. nasıl geçecek bu ne zaman geçecek geçecek mi yada