Kızlar selam oğlum 2 yaşında 19 aylıkken ara ara kulağını kapatmaya başladı sonra unuttu son 1 aydır falan bir şeyden korkunca yakalamaca oynarken koşarken saklambaç oynarken falan birden kulağını kapatıyor sanki bi korkusu var gibi beni çok huzursuz etti bu tarz bir şey yaşayan oldu mu normal midir unutur mu bilemedim :(