esranur1702 benim oğlumun sol gözünde miyop sağ gözünde hipermetrop var 9 aylık olana kadar hic bşsey yoktu bi gün şaşılık farkettim öyle ortaya çıktı. 1 yaşından beri gözlük kullanıyoruz hala düzelmedi gözlüğünü çıkardığı an gözü dışa dpğru kayıyo derecesi de 1,25ten 2,75e kadar yükseldi:( çok üzücü suan 3 yaşında hala gözlüğe devam