Herkese selam hanımlar ilk defa serum fizyolojik kullanıcam korkuyorum gerçi bebeğim 7 aylık bu zamana kadar hiç kullanmaya gerek kalmamıştı ilk defa burnu tıkandı doktor serum fizyolojikten başka bişey önermedi. Bi ara sıkıntılı markalar vardı sanırım toplatıldı diye haber yapılmıştı diye hatırlıyorum. Kullanıp memnun kaldığınız marka hangisi?Yarın ona göre alıcam tavsiyeleriniz önemli benim için