Kızım 22 aylık. cuma gününden beri öksürüyordu sağlık ocağına götürdüm ciğerleri temiz diyip sadece grip ilacı verip eve gönderdi fakat kaç gündür düzelmeyince kendi doktoruna getirdim o da antibiyotik verdi ciğerinde hafif leke var dedi 3 gündür kullanıyordum çocuk ilacı içtiği anda ksumaya başladı bu durum devam edince tekrar doktora gittim bugün, ve damar yolu açıldı şimdi sabah akşam serum takılacak 3 gün. Bu süreçte ağzına nohut tanesi kadar bir şey koymuyor çokta zorlamak istemiyorum ama şuan mesela hastaneden geldik hiçbirşey yemeden uyudu anne yüreği vicdanım rahat değil işte hiç 😢