Arkadaşlar merhaba doğumdan önce hiç bişeyim olmamasına rağmen doğumdan sonra t3 21 kere kaşar çıktı probycil başladı fakat yan etkisi oldu şimdi de Thyramazol diye bi ilaca geçti doktorum
Emziriyorum çocuğuma bişey olur mu korkusu var aranızda bu ilacı emzirirken kullanan var mı