kimbumadam seni gördüğüme sevindim 🩷 ben yıllar öncesinden alexe gitmiştim ve daha hiç çıkmadı. Braunu ablamın görümcesine aldırttım ve sonuçtan çok memnun. Yaklaşık 2 aydır kullanıyor ve bacak kol kol altı neredeyse bitmiş. Eğer kliniğe ve iyi bir cihaza gideceksen kliniği öneririm. Ev tipininde avantajı tekrar çıksa bile elinin altında hemen atış yapabiliyorsun