Deletedmom444 arkadaşlar sularımız kesildi sular geldi bebeğimin biberonunu yıkadım Mama yaptım bebeğime verdim daha sonra çok pis afedersiniz kaka kokusu geldi burnuma nereden diye anlamaya çalışırken biberondan geldiğini fark ettim gittim suyu bir kokladım ki başımdan kaynar sular döküldü lağım kokuyor bebeğime bir şey olur mu ne yapmam lazım bana bir şey söyleyin
Sltnbl2018 Deletedmom444 bebeğin biberonunu kaynatmıyor musunuz san Çeşme de tıkayıp mama veriyorsunuz
Sultn34 Deletedmom444 allahn belalari ya hic dusunmuyolar onlem almiyolar suya lagim suyu neden katilir kesnlikle suyu bi kaba koyun numune aldirin ve yetkili heryere sikayette bulunun ya icseydi o suyu allah korusn nasl sinirlendm anlatamam
Deletedmom444 Yasemin_Tahir-Mete ma mayosuyla yapmadım canım biberonu soğutmak için suyun altında tuttum biberon iğrenç kokuyordu emziğini de yıkamıştım o suyun altında
Yasemin_Tahir-Mete Deletedmom444 bişey olacağını zannetmiyorum kusura bakma yanlış anlamışım o suyla mama yaptığınızı anladim
Deletedmom444 su idaresine hemen aradım sordum fakat herhangi bir bilgileri yok Su numunesi almaya gelecekler Ama o zamana kadar benim içim içimi yiyor
Deletedmom444 Klor nasıl kokar bilgisi olan varmı acaba kloru bastıklarını söylediler mikrop öldürür mü
Deletedmom444 Yasemin_Tahir-Mete estağfurullah Hani yıkadım ya o suyla biberonu mikrop oldu ya emdiği yer onun için çok huzursuzum